Warsztat “Odkrywanie talentów i misji życiowej” 6 X i 10 XI w Warszawie

by

Serdecznie zapraszamy na warsztat dotyczący odkrywania i identyfikacji posiadanego przez nas potencjału w postaci zdolności i umiejętności, jak również dotychczasowych osiągnięć i posiadanych zasobów, co w konsekwencji doprowadzi do ustalenia misji życiowej i wytyczenia celów długoterminowych. Warsztat odbędzie się 6 X (pierwszy termin) i 10 XI (drugi termin) 2007 r. w Warszawie, w sali nr 319 przy ul. Pięknej 24/26 (Towarzystwo Oświatowe im. Cecylii Plater, niedaleko Pl. Konstytucji). Zapisy przyjmujemy pod adresem proaktywni(małpka)gmail.com.

Nie ma już miejsc na termin 10 XI. Wszystkich chętnych zapraszamy na kurs weekendowy NSP w dniach 18-20.01.2008.

14 Responses to “Warsztat “Odkrywanie talentów i misji życiowej” 6 X i 10 XI w Warszawie”

  1. Magda Says:

    Usłyszałam o Państwa stronie przez radio “Józef”, ale nie usłyszałam nic o kursie (ze względów technicznych). Czy mogłabym prosić o informację, dla kogo jest taki kurs kierowany? Czy należy spełniać jakieś kryteria, by na niego się zapisać? No i wysokość kosztów.
    Dziękuję za informację

  2. Karolina Says:

    Proszę o informacje odnośnie kosztów i programu kursu.
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Karolina Stępień

  3. Małgorzata Says:

    Proszę o informacje odnośnie kosztów i programu kursu.
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Małgorzata

  4. Magdalena Says:

    Proszę o informacje odnośnie kosztów i programu kursu.
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Magdalena CHełpa

  5. Marcin Says:

    Proszę o informacje odnośnie kosztów i programu kursu.
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Marcin

  6. Wanda Tamowicz Says:

    Mam 60 lat i wybieram się na emeryturę. Ten fakt trochę mnie przeraża, gdyż jestem dość aktywną kobietą ale potrzebuję do działania określonego celu, którego obecnie nie potrafię sobie postawić. Czy te warsztaty są dla takich osób jak ja, gdyż na Waszych zdjęciach można dostrzec samych młodych ludzi. Trudno czuć się komfortowo i dzielić się problemami wsród osób tak odległych wiekowo. Proszę o bliższe informacje dotyczące programu warsztatu i jego kosztu jeśli ta oferta może mnie dotyczyć. Pozdrawiam. Wanda.

  7. iza Says:

    Jestem z Bydgoszczy, ale chętnie wzięłabym udział w warsztacie. Proszę o informacje dotyczące kosztu, terminów i programu kursu.
    Pozdrawiam,
    Iza

  8. Grzegorz Says:

    Proszę o informacje odnośnie kosztów i programu kursu.
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Grzegorz

  9. Cecylia Chorabik Says:

    Proszę o informację na temat kosztów i programu kursu,bardzo chcę w im uczestniczyć.Czy moge się zapisać?

  10. Marcin Says:

    Witam.
    Zapisałem się na ww kurs, wpłaciłem zaliczke, proszę o informacje dot. szczegółów dotyczących miejsca i czasu kursu, planuje dojechac samochodem (nie mieszkam w Warszawie) i chciałem spytać czy przy miejscu odbywania sie kursu bedzie mozliwośc zostawienia samochodu.
    Pozdr
    Macin

  11. Urszula Abelska Says:

    Witam
    proszę o informacje na temat szkoleń./ceny i terminy/.Moze też o informacje o których nie wiem że są, jakieś dodatkowe.
    Pozdrawiam Urszula

  12. Hanna Says:

    Proszę o informacje odnośnie kosztów, programu kursu oraz najbliższego terminu na jaki można się zapisać.

    Dziękuję i pozdrawiam,

  13. ELŻBIETA HNAT Says:

    Jestem zainteresowana kursem, programem, kosztami, najbliższym terminem.Czy mogę liczyć na informacje. Pozdrawiam. E.H.

  14. Marek Says:

    Kilka miesięcy temu byłem na kursie Silva Ultramind ESP. Dzięki temu szkoleniu odkryłem moją misję życiową i realizuje ją każdego dnia. Otworzyłem swoją firmę, robię to co kocham, szybko zdobyłem klientów i teraz jestem niezależny finansowo. Praktycznie dzięki uczestnictwu w tym kursie Ultramind ESP, rozwiązałem wszystkie swoje problemy i teraz ciesze się codziennie, spokojnym, radosnym, pełnym sukcesów życiem.
    Dlatego gorąco polecam ten kurs, każdej osobie, która chce odkryć swoją misję życiową, żyć pełnią życia i rozwiązać swoje problemy.
    Informacje w poniższym linku: http://www.silvaultramind.pl

Leave a Reply

